הרבה עסקים מוצאים עצמם שואלים – כיצד אוכל למשוך עוד לקוחות ולקדם את העסק שלי לשלב הבא? לשאלה זו יש מספר תשובות, שרבות מהן עוברות דרך רשת האינטרנט, "השוק המודרני". תהליכים פשוטים כמו בנייה של אתר, או פרסום ממומן, יכולים להקפיץ את התנועה של לקוחות בעסק שלכם בצורה מאוד משמעותית, שלוקחת טיפה כסף ומאמץ אבל משלמת על עצמה בריבית. במאמר זה תוכלו ללמוד איך לקדם את העסק שלכם.
מהו קידום עסקים?
קידום עסקים הוא שם כולל לתהליכים שבעל עסק יכול להתניע בכדי למקסם את רמת החשיפה שלו ללקוחות חדשים ומגוונים אליהם העסק שלו לא הגיע בעבר. קידום זה נעשה בדרך כלל על ידי פרסום ממומן על סוגיו.
באילו דרכים ניתן לקדם את העסק שלי?
הרבה מאוד מהקידום שנעשה לעסקים בשנים האחרונות מתבצע ברשת האינטרנט, וזאת בשל האפשרויות האינסופיות שהרשת מציעה, הכוללות בתוכן יכולת לפנות לקהל לקוחות רחב ומגוון ללא קשר למיקומם הגיאוגרפי. קידום באינטרנט יכול לכלול בתוכו מגוון רחב של אמצעים:
- בניית אתר לעסק פיזי: הדבר הראשון שכדאי לעשות אם אתם עסק בצמיחה הוא לפתוח אתר אינטרנט שיהווה את "הפנים הווירטואליות" של העסק שלכם. אתר זה יעלה משמעותית את כמות החשיפה שהעסק שלכם מקבל. אם אתם מעוניינים בבניית אתר ניתן לשכור חברה שתעשה זאת בשבילכם, או לחילופין ניתן לעשות קורס בניית אתרים.
- קידום ממומן: מי שיש לו כבר אתר יכול לקדם את האתר שלו בעזרת פרסום ממומן – שכולל תשלום לרשתות חברתיות ומנועי חיפוש בכדי "להקפיץ" את האתר שלו במעלה רשימת החיפוש / בצדדי עמודי הרשתות.
- קידום אורגני בגוגל: ניתן לממן פרסום אורגני – ששונה מפרסום ממומן בכך שהוא לא כולל הקפצה מלאכותית של תכני האתר, אלא מניפולציה של אלגוריתם מנוע החיפוש כך שהוא יקפיץ בעצמו את התכנים המקודמים. קידום זה נעשה בעזרת שזירת "מילות מפתח" רלוונטיות בתוכן האתר.
אז למה זה כדאי?
קידום העסק הוא דבר שכדאי לכל בעל עסק לתת עליו את הדעת, וזאת בשל הדרכים המגוונות לעשות זאת והיתרונות הרבים הגלומים בתהליך. רוצים לדעת איך לעשות את זה נכון? כדאי שתתייעצו עם מישהו שמבין : נדב אונגר- בניה וקידום אתרים.